VALGFRI TEKST VED SENDING AV FAKTURA PÅ E-POST

Duett MinSide har en funksjon hvor du kan legge til valgfri tekst ved sending av fakturaer og betalingspåminnelse per e-post. Dette kan gjøres ved å gå til Inntekter à Faktura à Firmaoppsett. Følgende bilde vil da vises:

 

Tekst i epost

De to nederste feltene, fast tekst i emnefelt i e-post og fast tekst i hovedfelt i e-post, ligger inne med en standardtekst. Dette er teksten som kundene nå ser når de mottar faktura. Denne teksten kan man endre etter eget ønske, ved å variere både tekst og kodeord. En oversikt over aktuelle kodeord finner man ved å trykke på informasjonsknappen til høyre i bildet. Kodeordene brukes til å innhente informasjon fra systemet, f.eks. fakturanummer, firmanavn, fakturaens forfallsdato etc. Her står man fritt til å legge til det man måtte ønske.

Er det ønskelig med fast tekst på faktura, kan dette legges til i øverste boks. Her kan man også variere tekst og kodeord etter eget ønske. Samme prinsippet gjelder for endring av tekst ved utsendelse av betalingspåminnelse. Her vil det også være mulig å bruke det man måtte ønske av tekst og kodeord.